Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2010 16:45 - В памет на баща ми !!!
Автор: gorivo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22144 Коментари: 46 Гласове:
38

Последна промяна: 20.02.2010 14:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

Незнам  как да започна , в такъв момент надали някой може да ми подскаже ! Сигурно е имало някой от вас , които са се чудили защо така напоследък , рядко се появявам  , и  рядко пускам постинги , я някой песен , я някое стихотворение за моето слънце !!!
 Ами отговора на този въпрос е , че баща ми беше много болен , и на мен не ми беше много до писане или пускане на музика ! Гледах да не ви затормозявам тук с моите проблеми и да не ви карам да изпитвате съжаление към мен , а напротив да се радвате на музиката и на стиховете ми! В интерес на истината , човека помогнал ми най- много в този момент беше Петя ! Тя ми даваше куража и силата да издържа и да се надявам , че всичко ще се оправи ! Тя успяваше да насочи мислите ми в друга насока , и даже да мечтая за едно бъдеще , което наистина , даже в момента , се надявам да се сбъдне....Не трябва да забравям и lagrima  която също успяваше да ме накара да се чувствам добре....
 Но тук специално искам да ви запозная с това , какъв беше баща ми ! Той беше един прекрасен човек ( вярно ще се намери някой да каже -нали ти е баща) , но не , той наистина беше , човек ,който на никого не е отказал да помоне!Винаги , е бил до мен  , и до сестра ми , и никога не ни е лишавал от нищо , даже и когато порастнахме :):):) Опитваше се да ни направи свестни хора , и мисля че благодарение на него съм това което съм днес 1Вярвам , че поне малко приличам на него , не само външно  ( защото там приликата е очебийна ) а и душевно !За мен ще е чест ако успея да съм поне наполовина баща , като него ! Да успея да възпитам децата си по същия начин , да бъдат добри и да уважават хората ! Да не отвръщат на злобата  със злоба , а да се опитват да говорят !Той винаги ме е учил , че е по-добре наистина да преброиш до 10 и тогава да правиш , каквото ще правиш ! Беше човек , който не хабеше думите и винаги се изказваше на място.....
  Така , като ме слушате , ще кажете -опитваш се да го изкараш светец- не напротив , карали сме се с него и не рядко сме били на различно мнение ! То както се казва два остри камъка брашно не мелят, е и ние бяхме така :) Но винаги , когато единия виждаше че е крив , признаваше си ( е поне в повечето случаи ) И той , като всеки човек си имаше трески за дялане , но ако трябва да говоря общо -НИКОГА НЕ Е НАПРАВИЛ ЛОШО НА НЯКОГО !!!То се и видя на погребението , близо 100 човека дойдоха да го уважат , и това без да броя роднините , а имаше и доста , които поради това че бяха на работа неможаха да дойдат !И всеки от тях се сети , как баща ми му е помагал !!!
 Яд ме е само , че баща ми си отиде прекалено млад , само на 54 години ! Неможа да се порадва на внучката си която се роди на 23.01 , успя да я види само на снимка ! А СЪМ СИГУРЕН , ЧЕ КАКТО БЕШЕ ДОБЪР БАЩА , ТАКА ЩЕШЕ ДА Е ЕДИН ПРЕВЪЗХОДЕН ДЯДО :):):)Надявам се , по скоро съм сигурен , че той знаеше , колко го обичаме , и колко много държим на него !Така , като той винаги по един негов начин ни показваше , че би дал живота си за нас!
 Незнам , какво още да ви кажа за него , знам само , че ще го помня винаги , и то само с добро  защото наистина в момента не се сещам някога да съм се скарал с него за дълго и за нещо сериозно !
 Ще ме извините , че ви занимавам с това , но просто имах нужда  да кажа на някого какво изпитвам...по принцип за него мога да кажа много неща  , това какъв е бил и какво е правил , но той вече го няма , и за мен и семейството ми остава само да го помним !
  ОЩЕ ВЕДНЪЖ ИСКАМ ДА БЛАГОДАРЯ НА МОЕТО СЛЪНЧИЦЕ , ЗАТОВА ЧЕ В ТЕЗИ ДНИ БЕШЕ ДО МЕН , И НАИСТИНА БЛАГОДАРЕНИЕ НА НЕЯ РАЗБРАХ , КАКВО ОЗНАЧАВА ДА ИМАШ ЧОВЕК ДО СЕБЕ СИ В ТРУДЕН МОМЕНТ ! БЛАГОДАРЯ ТИ , МИЛО , И ЗНАЙ ЧЕ БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТЕБ  СЕ ЗАДЪРЖАХ НА КРАКА И ЧЕ ЗАРАДИ ТОВА ТЕ ОБИЧАМ ОЩЕ ПОВЕЧЕ !!!
  А ПОНЕЖЕ ОТ БАЩА МИ СЪМ ВЗЕЛ , ОБИЧТА КЪМ МУЗИКАТА И КНИГИТЕ , БИ МИ СЕ ИСКАЛО ДА ПУСНА СЛЕДВАЩАТА ПЕСЕН ЗА НЕГО , И ДАНО ТАМ КЪДЕТО Е ТОЙ , ИМА ВЪЗМОЖНОСТА ДА Я ЧУЕ !!!
image
image




Тагове:   баща,


Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Тъжим с теб
08.02.2010 17:00
близък си ни! Поклон пред баща ти , да отгледа такива хубави деца!
цитирай
2. anastasiia - ...
08.02.2010 17:02
...Толкова искрено и хубаво си написал всичко... Развълнува ме..., именно защото всичко е истинско...и мило...
Да, ти си добър човек, защото твоят баща те е направил такъв... И явно той е бил добър човек!
Поклон пред паметта му!...
цитирай
3. elinora - Не намирам
08.02.2010 17:15
думи...
цитирай
4. анонимен - Много боли когато любимите хора ни напуснат завинаги!!
08.02.2010 17:25
Спомняй си с любов за него!
Лека му пръст!
цитирай
5. lagrima - ;((
08.02.2010 18:28
Знаеш си,нали...
Аз също ти благодаря..Прегръщам те
цитирай
6. tili - Много нежно послание!
08.02.2010 19:17
Ще те чуе, бъди сигурен! Бог да го прости!
Никога не се разделяме истински с тези, които обичаме. Съчувствам за загубата на цялото ви семейство!!!
цитирай
7. ednaotvas - Иво, страшно съжалявам за
08.02.2010 19:41
загубата ви!
Каквото и да каже човек в такъв момент като че ли излиза плоско...
Щом може ти да напишеш тези неща за него - значи животът му е бил пълноценен и смислен. А иначе хората остават живи в сърцата на тези, които ги помнят и обичат. А душата продължава, тя е безсмъртна...
Поклон!
цитирай
8. rembo - дете
08.02.2010 20:11
Изказвам искрени съболезнования...
Тъжно е. Тъжно е, че не можем да бъдем тук завинаги. Но ти вече си прозрял две истини- че никой не е сам на този свят, и че децата са нашето богатство. Животът продължава, и нашите деца ще ни носят със себе си...

цитирай
9. sestra - Благодаря ти за тези чисти думи,
08.02.2010 21:35
дано това, че споделяш с приятели болката от голямата загуба на скъпия ти баща донесе утеха в трудните за теб дни. Бог да прости този достоен човек.
цитирай
10. mamas - Поклон!
08.02.2010 21:58
Баща ти е с теб, в теб. Благодари на Бог, че си израснал под закрилата му, с обичта му... Не всички имат този шанс.
цитирай
11. zvezdichka - Приеми и моите
08.02.2010 22:32
съболезнования Иво... Развълнувах се и аз от това, което се е изляло от сърцето ти. А то е болката, която напира във вътрешността, болката от загубата на близък човек. Знам не е лесно в такъв момент и в човек остава една празнина от физическата липса на твоя баща, но той се е постарал да направи от теб човек и е успял. Спомняй си винаги неговия пример и делото на ръцете на твоя баща, защото ти си достоен негов наследник дори и на добрите дела, които е вършил в живота си. Те ще се помнят със сигурност и ще оставят светла диря в душите на хората, които са го познавали. Бог да даде мир на душата ти!
цитирай
12. evchet0 - Искрени съболезнования за загу...
08.02.2010 23:54
Искрени съболезнования за загубата ви - каквото и да се каже в такъв момент е тежко и непреодолимо. Бъди силен!
цитирай
13. mikaela19 - Поклон!
09.02.2010 08:40
Помни винаги добри неща.Той ще бъде винаги в мислите ти и сърцето ти.
Ние Виртуалните приятели ще те подкрепяме и обичаме винаги.
Бъди силен!
цитирай
14. mariani - ...
09.02.2010 09:00
Съболезнования, gorivo...
Съжалявам за загубата ти...
Прегръдки...
цитирай
15. benra - тежко
09.02.2010 09:29
е, пожелавам ти сила и се надявам...вярвам дори, че той, от там някъде вижда и чува и благодари за обичта
цитирай
16. lado - Разбирам и съчувствам....
09.02.2010 09:53
Разбирам и съчувствам....
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Приеми и моите съболезнования,
09.02.2010 11:05
вече цяла година вървя по този път с моята майка и знам за какво става въпрос. Много млад е починал твоят баща, това направо си е трагедия. Бъди силен, защото животът продължава и всеки трябва да измине своя път.
цитирай
18. mmagy - Искрени съболезнования, Иво! ...
09.02.2010 11:15
Искрени съболезнования,Иво!
Светла му памет!
цитирай
19. kleopatrasv - Лека му пръст...!
09.02.2010 11:18
Приеми съболезнованията ми.Мъката е голяма за теб, но поне любимата ти е духом с теб.
цитирай
20. swan16 - Със сигурност е вече на едно много ...
09.02.2010 11:53
Със сигурност е вече на едно много по-добро и спокойно място.Без болка, в покой и бди над всички вас.
Поколон.
цитирай
21. boristodorov56 - Бог да го прости!
09.02.2010 11:54
Съболезнования.
Трудно се възприема мисълта, знам - преживял съм го.

Баща ти провължава да живее чрез теб!
цитирай
22. ckarlet - Gorivo, думите са нищо, за да изк...
09.02.2010 12:53
Gorivo, думите са нищо, за да изкажат чувствата, които човек изпитва в подобен момент. Аз лично съм го преживяла с моя баща и те разбирам! Моята раздяла с баща ми беше също много тежка. Връзката ми с него беше много силна, и макар сега да имам прекрасни хора около мен, които ме подкрепят, такъв човек като него просто нямам. Той беше освен баща и най-добрия ми приятел, който никога не задаваше въпроси, не ме притискаше, за да разбере нещо, което го интересува. Опитваше се да чете какво чувствам по очите, по усмивката ми, по движението на ръцете ми. Беше тактичен и винаги изчакваше аз да споделя. Заставаше до мен морално и финансово, дори и да съм сбъркала, дори и да чувстваше, че не съм права... Беше изключителен човек и ми липсва безкрайно много. С всичко това той ми показваше колко истинска и безкористна е любовта му към мен. Това ме правеше единствена и най-специална в неговия живот... И аз като теб мога много, много да говоря за него... Жалко е, че толкова рано сме ги загубили и не са вече сред нас!!!
Ето защо те разбирам, колко много ще липсва той в твоя живот, а и на всички твои близки! Но животът понякога е жесток и поднася подобни изненади.
Прегръщам те приятелски! Той винаги ще бъде с теб и семейството ти, дори и да го няма между вас! Вечна и светла му памет!
цитирай
23. velvetti - Съжалявам за татко ти...
09.02.2010 13:03
Преживяла съм същото, моят баща си замина на 43 години....Добрите хора винаги остават в сърцата ни, няма да бъдат забравени...Понякога и аз се надявам да могат да ни чуят и видят от там горе....Трогателно си го написал. Поздравявам и половинката ти, задето е споделила тази огромна тежест с теб.
цитирай
24. miaa - Мило Gorivo! Най- искрени събол...
09.02.2010 13:09
Мило Gorivo! Най- искрени съболезнования..
Напълно те разбирам, преди малко повече от година, загубих брат-близнак на 53 години.
Най- скъпият ми човек ( изключвам децата).
Но смъртта е част от живота ни, ти си млад и трябва да продължиш напред..
И Петя е до теб.Какво по- хубаво от това...любимото момиче..А баща ти, ще ти се радва и помага! Ще видиш!
С обич!
цитирай
25. hope17 - Иве,
09.02.2010 13:16
от първата до последната дума, която си написал, текста преля някак странно, усетих чувствата в теб, преди да стигна до края...
На този свят сме за кратко, но това кратко за истинските хора може да е дълго, много дълго и пълно със смисъл. За тези като твоя баща, които са оставили толкова стойностни хора след тях, които са давали и получавали любов...За това си мисли, любовта е енергия, затова е могъща и остава след нас. Аз имам много силна връзка с моя баща, затова те разбирам добре, помни, че си богат човек, защото си имал точно него в живота си, остават прекрасните спомени и огромна любов, която ще ти помогне в този свят да продължиш добротата, която си наследил. Прегръщам те отдалеч и вярвам, че един силен ангел ще ви пази, теб и сестра ти !
Поклон пред паметта му !!!
цитирай
26. henzelski - Лека му пръст
09.02.2010 15:03
на баща ти, Иво! Знам какво е...
цитирай
27. lotos16 - Светла му памет...
09.02.2010 15:08
Приеми моето съчувствие - това е болка, която времето не лекува. И след 10 години ще продължава да те боли...
цитирай
28. tit - Моите съболезнования!
09.02.2010 16:15
Родителите ни живеят чрез нас и виждаме отново очите им в очите на децата си!
Светла ме памит!
цитирай
29. mirandolina - Лека му
09.02.2010 20:39
пръст ... загубих баща си, когато беше на 58, една чудесна възраст...и той не можа види внука си !
цитирай
30. taistvena - Слънце, съпричасна съм към болката ти.....
10.02.2010 00:31
Съжелявам ,че не бях физически до теб в този момент, но се радвам ,че съм успяла да ти помогна поне малко духовно. Бащати е бил страхотен човек и ви е възпитъл много добре. Сигорна съм ,че ти също ще бъдеш добър баща като него и ще възпиташ добре собствените си деца. Жалко ,че си отиде толкова млад и не успя да се порадва на много важни моменти от живота ,които ви предстоят. Светла му памет!!!
цитирай
31. mileidi46 - :(((
10.02.2010 00:45
Sajalqvam za ba6ta ti,za mukata ti...Badi vse taka gord s nego,negovata pamet e vatre v teb,v du6ata ti...
Ti si umno mom4e...6te prieme6 bolkata i 6te q prevarne6 v 6tastie kam tvoite deza utre,kam xorata ,koito obi4a6!!!
Toi tova ti e zave6tal! LIUBOV!!
A ti si dostoen da q nosi6...Ima6 q v sarzeto si!
Badi silen!Pregradka!
цитирай
32. swanlake - Kakvo li moze da kaze chovek v takuv ...
10.02.2010 06:47
Kakvo li moze da kaze chovek v takuv moment. I az izgubih bashta si mnogo mlad predi pochti 15 godini , a siakash beshe vchera. Snimkata mu e oshte v portmoneto mi ,kato che li vsichko e takova kakvoto vinagi e bilo, struva mi se che vchera sum govorila s nego... zestoko e tova , mnogo e zestoko ... I boli uzasno :( dano namerish sili da se preborish s bolkata :(
цитирай
33. chinaware - Светла му памет на татко ти ,
10.02.2010 08:14
Разплакаха ме и думите ти , и песента . . .
цитирай
34. cvetnica - Съжалявам, мили приятелю!
10.02.2010 09:10
Царство небесно на любимия родител.Напълно те разбирам.
Прегръщам те!
цитирай
35. galinabg - Светлина за Душата му!
10.02.2010 10:13
Искрено ти съчувствам и разбирам.....Много е тъжно!
цитирай
36. injir - Със сигурност Той чува песента. И ...
10.02.2010 10:32
Със сигурност Той чува песента. И твоите думи...
цитирай
37. priqtel12 - Приеми и моите съболезнования.
10.02.2010 18:03
Чудесен постинг си му посветил. Поклон пред паметта му!
цитирай
38. cinderellathespy - Прегръдка от мен, макар и виртуална!
10.02.2010 23:19
Бъди сигурен, че той винаги ще е близо до теб по един или друг начин! Ние сме частица от родителите си, затова те не могат никога да си отидат напълно. Разбирам те абсолютно как се чувстваш. Преживях го преди 20 години, а липсата на майка ми я чувствам ежедневно, но си давам кураж казвайки си, че трябва да живея и да преживея ред незабравими мигове и заради нея!
Бадете здрави с Петя и все така всеотдайни един към друг! Тъгата се громи с любов! Кураж и горе главата!
цитирай
39. georgiev - Най-искрени съболезнования.
11.02.2010 18:46
Най-искрени съболезнования.
цитирай
40. lubima - Моите съболезнования! Поклон ...
11.02.2010 20:42
Моите съболезнования!
Поклон пред този баща, който е възпитал такъв син като теб!
цитирай
41. andi2 - Бог да го прости Моите съболез...
12.02.2010 15:09
Бог да го прости
Моите съболезнования
Той винаги ще бъде до теб
цитирай
42. lion98 - Най-искрени съболезнования.
13.02.2010 20:37
Има моменти, в които думите не стигат. Има болки, които и времето не лекува. Добрите , стойностни хора винаги ни липсват и никой не може да заеме мястото им в нашето сърце. Връзката с баща ти е много силна и неразрушима, така че той винаги ще бъде до теб, в което и измерение да е! Човек е жив, до като има кой да си спомня за него!
цитирай
43. taniadacheva - :( Искрени съболезнования !
14.02.2010 00:58
Всеки човек си има форма, която оставя в сърцето ни, и друг не може да го замести, защото ще има друга форма. Баща ти е бил добър човек, и формата е красива. Запълни празнината , която той е оставил в сърцето ти, със красотата на неговите качества. Бъди добър като него, взимай пример от постъпките му приживе, и ще го усещаш близо. Сигурна съм , че той би се гордял с теб, ако знаеше , че го правиш.
цитирай
44. stefanni - Съболезнования и от мен. Лека му ...
14.02.2010 22:12
Съболезнования и от мен.
Лека му пръст , той винаги ще бъде с теб ,
макар и не физически.
Толкова мили и искрени думи си написал...
цитирай
45. septemberrain - Без думи...
19.02.2010 16:28
Съчувствам ти, знам какво е да изгубиш баща. И знам колко искаш да разкажеш на света колко прекрасен е бил той, без да си кажат "Разбира се, че за теб е най-добрия, нали ти е баща". Знам това и затова спрях да се опитвам да разказвам на света. Важното е, че ти си знаеш кой е бил той за теб и кой ще остане завинаги в твоя живот. Той е някъде там, той е до теб. Само това знам, защото го знам със сърцето си, а то рядко лъже. Хубаво е, че имаш на кого да се опреш. Пожелавам ти винаги да имаш такъв човек до теб, поне един, защото това остава сред най-важните неща.
Поклон пред баща ти.
Поклон пред всички прекрасни бащи.
Бдете над нас и ни чакайте - скоро пак ще бъдем заедно!
цитирай
46. elpidaa - Поклон! Сигурна съм, че е бил горд ...
10.03.2010 04:29
Поклон!
Сигурна съм, че е бил горд с теб, с вас! И продължава да е!
Духът му е с теб! Бъди сигурен!
Разбирам мъката ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gorivo
Категория: Тя и той
Прочетен: 549281
Постинги: 203
Коментари: 1985
Гласове: 12032
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031