Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2013 22:32 - ТЯ , ТОЙ и ......ТО
Автор: gorivo Категория: Тя и той   
Прочетен: 6018 Коментари: 10 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Сигурно се , учудвате на заглавието , ами да странно е :) Всъшност в него се казва и много и малко.
      Може би трябва да започна по отначало , преди малко,незнам как ми щукна , че отдавна не съм влизал и реших да вляза и да поразгледам , и се зачетох в един от последните ми постинги тук ,  питаш ви как подреждате приоритетите си .Честно казано не знаех , че съм писал и изказвал толкова добре мислите си тогава :) Когато влизах по-често тук намирах много, намерих приятели , намирах отговори на много въпроси...може да се каже , че тук намерих сила !!!  
 
   Днес , може би намерил пътя си пак съм тук , за какво ли , ами да ви се похваля :) 
Намерих една прекрасна жена , която в момента е до мен , една малка принцеса с нея ( която вярно ,понякога много ме ядосва) но си я обичам , голяма терца е :) И НАЙ ВАЖНОТО , ЧАКАМ ПЪРВОТО СИ ДЕТЕ :):):)

   
Още незнам какво точно ще е , защото се оказа че е наследило ината на майка си , а и май моя и всеки път се крие и не дава да го видим :):)) Но за мен няма значение , просто съм толкова щастлив , че чак малко се плаша.Когато преди малко прочетох коментарите на наякой от най-важните хора с които се запознах тук , и когато се замислих за периода от тогава до сега , виждам колко са били прави. Надявам се пак да си възобновя писането и разговорите с тяхзащото понякога наистина имам нужда от това да съм тук .
   Затова хора , радвайте се на това което имате , не се отчайвайте и знайте , че след всяко зло идва добро и така всичко е кръговрат , А АЗ МИСЛЯ ДА СКОРО ДА СЕ РАДВАМ НА БЕБЕНЦЕ , САМО ВСИЧКО ДА  Е НАРЕД ДОТОГАВА :)
                                                       УСМИВКИ ЗА ВСИЧКИ :) :) :) :) :)

  П.П А песничката е за зареждане на усмивката :) :) :)





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - :)
11.02.2013 11:10
Такива новини винаги предизвикват усмивки!
Страхотно, Иво, видях че си наминал при мен и реших да метна един поглед и какво да видя... :)))
А по въпроса за криенето на бебенцето - > сещам се аз като бях бременна втория път и как всеки път в кабинета на доктор Танев питах - "Момиче ли е?" и доктора ми разправяше - > "Ами аз момче виждам, но ти продължавай всеки път да питаш, то до последно има 1% вероятност да греша!":)))). Е не сгреши - > сега съм щастлива мама на двама, но мисълта ми е, че трепетите на очакването да се появи нов човек и неминуемо да промени живота ти към по-добро са едни от най-прекрасните в съществуването ни!
Дано ти остава време да понаписваш по нещо, ще чета с удоволствие!
Поздрави и февруарски скрежни усмивки!

Ели
цитирай
2. whitepigeon - Хей, Приятелю! Много се радвам да те ...
11.02.2013 15:31
Хей, Приятелю! Много се радвам да те видя :-)
И искам да те поздравя с чудесните новини, които се случват около теб.
Поздрави и до нови срещи.
цитирай
3. blagovestie - Поздравление, приятелче!
12.02.2013 08:54
Всъщност явно си подредил правилно приоритетите си или те са те подредили и то за добро :))) Живи, здрави, влюбени и щастливи да сте!
Зарадвах ти се!
цитирай
4. erikakoeva - най- важното
12.02.2013 12:53
Това, което изпитваш и което носи името щастие е смисълът към който се стремим. Страхотно е, че си намерил жената, която те прави щастлив и още по страхотно е, че е на път да се роди едно малко ваше подобие, което ще ви направи семейство. Щастливо малко семейство. Не е ли това най- важното! Запази това усещане и се връщай към него тогава, когато ежедневието подложи на проверка възприятието ти за това, кое е най- важното. Успех. Пожелавам ти и вярвам, че всичко ще е наред.
цитирай
5. inel379 - Радвам се на появата ти, след дълго отсъствие!:)
12.02.2013 18:17
Разбирам, че е имало съществени причини.
Новината ти е страхотна!
Който го е преживявал знае,
че по-вълнуващо събитие от това няма.
Пожелавам ти вълшебни бащини трепети!
Изживявай ги пълноценно и се готви за мига!
Невероятно е това усещане за наситеност на емоциите
и удовлетворение от случващото ни се в живота.
Пишем тогава, когато ни идва отвътре.
Сърдечен поздрав!:)
цитирай
6. veninski - Здраве, обич и късмет!
13.02.2013 19:20
Здраве, обич и късмет!
цитирай
7. ckarlet - Каква страхотна новина, Gorivo! ...
25.02.2013 18:04
Каква страхотна новина, Gorivo! Поздравявам те за момичето ти и бъдещото ти бебче!
Бъдете много щастливи!
цитирай
8. taistvena - Толкова е прекрасно....
29.03.2013 10:45
Толкова е прекрасно това което ти се случва и аз се радвам много за теб !!! В твоето лице аз срещнах най- добрия си приятел и винаги бих била до теб когато имаш нужда от мен ( а и сега е по лесно вече съм си в България и разстоянието е по-малко ) Още безброй щастливи мигове ти желая с Анито , малката принцеса и твоето съкровище което чакаме с нетърпение да разберем какво е :)
цитирай
9. dorichela - Аз малко със закъснение, но Чест...
09.04.2013 21:52
Аз малко със закъснение, но Честито! :) Живи и здрави да сте и много щастие!!! :)
цитирай
10. stefanni - Честито и от мен, желая ви здраве, ...
16.06.2013 21:30
Честито и от мен, желая ви здраве, късмет и безброй щастливи мигове заедно !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gorivo
Категория: Тя и той
Прочетен: 552521
Постинги: 203
Коментари: 1985
Гласове: 12032
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031