Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2009 18:02 - Обръщам се към всички шофьори и бъдещи такива....
Автор: gorivo Категория: Тя и той   
Прочетен: 938 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 11.11.2009 19:18


...а и към всички нас , които сме пътници и пешеходци!!!
  Скоро не съм ви повдигал сериозна ,тема ! Вярно влюбен съм , но това не ми пречи да виждам , какво става около нас ! Ето тази сутрин пак слушам пиян карал кола , блъска се, умира ... пешеходец върви по пътя , кола го застига и заради високата скорост и поради това , че пешеходеца не се е виждал заради тъмните си дрехи ,го блъска и в последствие той умира...шофьор предприема неправилно изпреварване и засича , колата идваща насреща му , в последствие той и невинните хора в другата кола , умират....и това е всеки ден ! Набива ли ви се нещо на очи , на мен да , това е думичката -УМИРА !!!
    Аз всеки ден се сблъсквам с рисковите шофьори из моя град!Работата ми е такава , че постоянно съм в движение...не , не , некарам аз , колегата ми кара!Аз отскоро съм шофьор и да ви кажа ме е леко страх да карам  , особенно в пиковите часове!Тук , а ми се струва и навсякъде  има едни такива гъзенца , дето мама и тати им дават колата и те аде да повозим приятелите и да се направим на мъже пред  момичетата....Ами родители,вземете се замислете!На мен лично баща ми би ми дал колата само ако е сигурен в способностите ми  и в това че имам акъл в главата !!!
  Незнам , какво трябва да стане , за да се заслушаме в разума и да почнем да караме , като хората? Да ви кажа най-ме е яд  , че няма и закони за такива водачи..е вярно понякога се случват и злополуки , но те я ми кажете в какъв процент са...минимален ! Повечето са хора ПИЛИ , НЕСПАЗИЛИ СКОРОСТА И ДИСТАНЦИЯТА , ПРЕДПРИЕЛИ РИСКОВО ИЗПРЕВАРВАНЕ....Абе нямам думи! И като се замисля , колко млади хора си заминах по този начин ...а и колко останаха инвалиди за цял живот ....
  ОСТАВЯМ ВИ ДА ПОМИСЛИТЕ ПО ВЪПРОСА , И КАО ИМАТЕ ПРИЯТЕЛИ ОТ ГОРНИТЕ ГРУПИ , МОЛЯ ВИ ПОГОВОРЕТЕ СИ С ТЯХ , НЕКА ДА НАМАЛИМ ЖЕРТВИТЕ ПО ПЪТЯ!!!
                           БЛАГОДАРЯ ВИ , ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!!




Гласувай:
4



1. diso - Ако гледаме броя на загиналите по пътищата,
11.11.2009 18:05
през ден трябва да е траурен.
цитирай
2. gorivo - diso...:(:(:(
11.11.2009 18:08
Така е! Но замислял ли си се защо се получава ....защо всекиден има някой убит в катастрофа...аз ДА и да ти кажа нестигам до никакъв отговор....
цитирай
3. xfire - Аз също от 3-4 г. карам със страх, ...
11.11.2009 18:16
Аз също от 3-4 г. карам със страх, особено през лятото. А наскоро един си отвори прозореца на джипа да ми се кара, че съм спряла на жълто и щял да ме удари...Тинейджъри с "бензин в кръвта", хора без книжки и най-опасните - комплексарите, които се опитват да доминират на пътя.
цитирай
4. gorivo - xfire :(
11.11.2009 18:19
Така е , идиотите по пътищата са много ...и няма какво да ги спре !Затова аз сега , написах това за да може поне ние да помогнем поне малко !!!
цитирай
5. diso - gorivo,
11.11.2009 19:02
не знам дали помниш времето, когато някой от гостите вечерта отказваше да пие даже и кафе, защото на другия ден ще кара, а като отчете дрегера - лошо.
Мисля, че основните причини за сегашното положение са чувството за безнаказаност и възпитанието на самия шофьор.
цитирай
6. gorivo - Точно за това говоря !!!
11.11.2009 19:11
Самите шофьори не си вземат пока от това ,което слушат по новините и си казват - на мен няма да се случи-е да ама....
Аз да ти кажа наблюдавам приятели те си и поне засега , тези които карат се съобразяват ,не пият алкохол, когато ще карат!!!
Но наскоро един колега за малко да загине , точно защото е пил доста и е решил да се прибере с колата , както прави повечето пъти , вместо да вземе такси...и знаеш ли кое е най-лошото сега продължава да пие ...Направо незнам , вместо да е благодарен ,че се отрва само с натъртване и охлузване....въпреки ,че му говоря той си знае същото...Ето това искам да променим !!!
цитирай
7. elinora - gorivo,
11.11.2009 19:35
много полезен пост, дано повече хора го прочетат и се замислят...По нашите скапани пътища с тези скъпи коли и с голямото самочувствие на богове, всеки ден си е риск и смърт...
цитирай
8. gorivo - Така е , Ели!!!
11.11.2009 19:46
Много хора се милят за богове на пътя , ако си изгледала клипа там пише каква е статистиката!!!
Наистина дано повече го прочетат!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gorivo
Категория: Тя и той
Прочетен: 554982
Постинги: 203
Коментари: 1985
Гласове: 12032
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930